Welcome to YLOAN.COM
yloan.com » misc » Accu Hp Compaq 6730b
Gadgets and Gizmos misc Design Bankruptcy Licenses performance choices memorabilia bargain carriage tour medical insurance data

Accu Hp Compaq 6730b

Nu gaat het dus retour naar de leverancier voor RMA.

Echter, ben ik verplicht om akkoord te gaan met reparatie van het bord of heb accu HP Pavilion dm4 ik recht op een compleet nieuwe al dan niet van een ander merk?

Asrock kennende?

Als consument heb je helemaal nul komma Acer Aspire 5536 accu nul met Asrock te maken en die speelt dan ook totaal geen rol in het verhaal.

Als consument heb je alleen maar te maken met de leverancier/winkelier waar je de spullen aangeschaft hebt en wat die wel of niet met Asrock danwel de importeur geregeld heeft boeit totaal niet.

Consumenten hebben een overeenkomst met de winkelier en niet met de fabrikant, accu Compaq Presario CQ42 minimale voorwaarden van een fabrikant zijn dan ook het probleem van de winkelier en niet van de consument.

Je hebt indirect en soms ook direct wel zeker te maken met asrock. Wie denk je dat die moederborden gaat repareren? Niet de leverancier. Dat doet asrock zelf of het is door asrock uitbesteed aan een derde partij. Uiteindelijk kom je met de minimale garantie eisen Toshiba Satellite L350 accudus uit bij asrock zelf.

Het kan echter wel zo zijn dat een winkel/winkelketen/fabrikant extra garantie biedt. Maar daar zou je de voorwaarden voor door moeten lezen. Als dat zo is dan krijg je waarschijnlijk vrij snel een nieuw/ander gerepareerd moederbord opgestuurd.

De goedkopere winkels zoals afuture maken veelal HP EliteBook 8440p oplader gebruik van de eerste methode en de wat duurdere winkels als alternate maken veelal gebruik van de twee methode.

Maar nogmaals, lees de voorwaarden.

Voorwaarden heb ik gelezen, maar snap niet zo veel van die voorwaarden. accu acer aspire 8930In mijn ogen heb ik niets te maken met Asrock, ik ben klant van de winkelier en niet van Asrock.

Maar als ik nu een gerepareerd bord retour krijg, is de garantie periode dan nog wel accu Asus G51JX-IX210Vgeldig vanaf het moment dat ik het de eerste keer aangeschaft heb? Dus voor de resterende 34 maanden? Op de factuur staat namelijk 36 maanden genoteerd als garantieperiode.

Verdiep je eens in wetgeving en dan met name die rond garantie voor je met Dell Vostro 1000 batterij dit soort onzin komt.

Wat je hier loopt te verkondigen is waar veel leveranciers/winkeliers zich achter verschuilen maar waar je als consument helemaal niets mee te maken hebt.

Zelfde verhaal met winkeliers die consumenten voor garantie naar de batterij Studio 1537 fabrikant sturen, dat mogen ze in principe niet eens.

Om nog maar niet te spreken over het bijkopen van garantie, betalen voor iets waar je wettelijk gezien zowieso al recht op hebt.Toshiba PA3534U-1BAS accu

Je schept ook verwarring door te praten over extra garantie wat geboden zou worden door een winkelier, je doet het namelijk voorkomen alsof de winkelier iets biedt bovenop datgene wat de fabrikant biedt maar dat is nu juist waar je als consument nul komma nul mee te maken hebt.

Als consument heb je recht op een deugdelijk product en omdat er een batterij Asus K72F overeenkomst is tussen de verkoper en consument is de eerste dan ook degene die daar verantwoordelijk voor is en dat gaat net zo goed op voor de garantieduur.

Als de fabrieksgarantie van bijv een plasma TV na n jaar voorbij is kan de winkelier bij wijze van spreken op z'n kop gaan staan maar jij hebt als consument nog steeds recht op garantie wat in de praktijk neer zal komen accu Acer Aspire 7730G op een tegemoetkoming in de kosten.

De afhandeling van garantie tussen winkelier en consument ligt wettelijk gezien volledig bij de accu K50IE winkelier en NIET bij de fabrikant.

Wat de leverancier doet met garantie gevallen (opsturen/vervangen/ reparatie door een stagiair enz enz) heb je als consument totaal geen boodschap aan.

De consument heeft een overeenkomst met de winkelier en niet met de fabrikant, veel simpeler dan dat is het toch echt niet.

Ik zie niet in hoe het verwarrend is en hoe dit direct met de wet(en dus die link in jou accu Lenovo ThinkPad X301 post) te maken heeft. Sommige bedrijven verkopen extra garantie waar je standaard geen recht op hebt. bijv direct een vervangend product aanbieden zodat je de dag erna meteen weer door kan werken. Of een jaar extra garantie bovenop het wettelijke minimum.

Om er vanuit te gaan dat je alleen maar te maken hebt met de leverancier is nogal naef. accu HP COMPAQ 6730b In theorie misschien wel waar, maar in de praktijk zeker niet.

Leveranciers hebben verschillende methoden om met RMA aanvragen om te gaan(kan ook verschillend zijn per product). Bedrijven als Afuture sturen, als het product kapot is, het meestal gewoon direct op naar de fabrikant waar het vervolgens gerepareerd word en weer terug gestuurd.

Zo voldoen ze aan het wettelijke minimum, maar je bent je product wel meteen 2 weken ASUS Eee PC T91 accu (of hoe lang het dan ook maar duurt) kwijt.

Je hebt echter ook bedrijven die je direct een nieuw product opsturen als vervanging of een gerepareerd product. Vervolgens sturen zij het kapotte product op naar de leverancier waar het gerepareerd wordt. Deze Acer oplader Aspire One 721 stuurt het weer terug, zodat het gerepareerde product opgestuurd kan worden naar het volgende RMA geval. Kortom deze bedrijven bieden extra garantie.

Beide voldoen aan de wet alleen voor de klant komt het heel anders over. Methode twee is voor de klant natuurlijk veel prettiger. Maar hiervoor moet deze leverancier wel hogere voorraden aanhouden, wat weer meer kosten Apple A1175 accu met zich mee brengt.

Nu vraag je je wellicht af wat dit met fabrikanten te maken heeft. Nou, fabrikanten gebruiken precies de zelfde trucjes. Sommige wat luxere "fabrikanten" zoals bijv corsair of be quiet(wellicht asus), zullen het product testen en meteen een accu Acer Aspire 7110 vervangend product opsturen indien mogelijk.

Je hebt echter ook de goedkopere bedrijven die zo min mogelijk voorraden willen houden. Deze bedrijven repareren het moederbord en sturen deze dan terug.

Je kan overigens vaak ook direct contact op nemen met de fabrikant. Dat is in veel gevallen, accu Asus K50IJ bij de fabrikanten met goede service, sneller. Daarnaast kan de fabrieksgarantie beter/langer zijn dan standaard garantie( Apple A1185 accu Duurdere dell schermen, duurdere corsair voedingen enz...).

Ik kom met diverse links waar je letterlijk kunt lezen hoe het in dit land (maar ook in Eurpa) geregeld is Accu Latitude D400 en nog kom je deels met informatie die niet klopt.

Nederland kent GEEN wettelijk minimum voor wat betreft de termijn voor Dell XPS M1530 Accu garantie, daar kun je dus ook geen extra jaar bovenop doen.

In Europa kent men wetgeving met een minimum termijn van twee jaar waar men vanaf mag wijken mits de afwijkende regels beter zijn voor de consument.

Nederland kent geen vaststaande termijn maar heeft wet en regelgeving dat accu HP EliteBook 6930p een product deugdelijk moet zijn en aangezien je van veel produkten mag verwachten dat die langer dan twee jaar meegaan heb je in Nederland meer rechten dan de twee jaar die Europa minimaal voorschrijft.

Dat kun je inderdaad doen maar dan loop je wel bepaalde risico's (had je kunnen weten als je de links had gelezen die ik geplaatst heb)

Op het moment dat jij de winkelier/leverancier buiten spel zit door direct zaken te doen met de fabrikant loop je het risico dat je moet betalen (je hebt tenslotte geen overeenkomst met de fabrikant en die is je dan ook niets verplicht) en alle rechten die je accu FUJITSU LifeBook T4215 had bij de leverancier kun je op die manier kwijt raken omdat je hem geen gelegenheid hebt geboden om het op te lossen.

Je hebt als consument overigens helemaal geen recht op fabrieksgarantie, je hebt accu FUJITSU LifeBook T4220 je wettelijke recht en als je meer dan dat krijgt van de fabriek is dat mooi meegenomen maar ook niet meer dan dat.

Ik zal het nog maar een keer herhalen, Nederland heeft GEEN wettelijk minimum voor garantie van twee jaar.

De beste garantie die je als Nederlander geboden wordt is die van de Nederlandse wet en regelgeving en accu Lenovo ThinkPad X200s die is beter dan 24 of 36 maanden.

Ik zuig dit allemaal echt niet uit m'n duim en als je de moeite had genomen accu FUJITSU LifeBook T4210 om ook daadwerkelijk de bronnen te lezen die ik genoemd heb had je al geweten dat je er naast zit met je uitspraken over garantie en wat je rechten zijn als consument.

Je dwaalt helemaal af en haalt er allerlei zaken bij die niets met de discussie te maken hebben. Je hebt accu Samsung R45 wel gelijk over die 2 jaar, dat wist ik niet. Maar dat staat verder ook los van de discussie.

Het gaat om het logistieke proces achter een RMA aanvraag. Jij zegt dat je niks met asrock te maken hebt. Je hebt wellicht geen direct contact met asrock, maar als het product kapot is heb je wel zeker indirect te maken met asrock.

Als Asrock binnen Nederland een hoogstaande service zou bieden, FUJITSU LifeBook T1010 accu dan zouden ze direct een nieuw product terug kunnen sturen. Maar Asrock kennende zullen ze het repareren en vervolgens terug sturen. En ja, dat kan soms lang duren.

Ik zie nog steeds niet hoe dit direct te maken heeft met de wet. Of staat er in de HP ProBook 5330m accu wetgeving ook hoe een rma procedure moet verlopen(serieuze vraag)?

Het afdwalen is bij jou begonnen eerlijk gezegd

De vraag van Sw333t is simpelweg of hij akkoord moet gaan met reparatie of dat hij recht heeft op een nieuw bord desnoods van een heel ander merk.

Daar geef ik antwoord op en dan kom jij ineens met het lezen van garantievoorwaarden accu voor FUJITSU LifeBook T5010 en dat die bij Asrock minimaal zullen zijn.

Daarmee wek je de suggestie dat Sw333t te maken heeft met minimale garantievoorwaarden omdat het Asrock betreft.

Waar Sw333t mee te maken heeft zijn de garantievoorwaarden van de winkelier en zijn wettelijke IBM FRU 42T4504 recht op garantie.

Verder is het allemaal prachtig dat RMA afhandeling bij een ieder anders kan/zal verlopen, dat is echter alleen van invloed op de afhandeling qua tijd en dergelijke maar niet op de rechten die je hebt.

Voor RMA schrijft de wet voor zover mij bekend accu voor Lenovo ThinkPad X200 niets concreet voor behalve dat je er niet te veel last van mag hebben maar dat is een nogal rekbaar begrip.

Extra garantie? Het heeft meer te maken met een businessmodel of service, niets met garantie. Vanuit de fabrikant krijgt elke winkel in principe weer een nieuw (of ZGAN) product opgestuurd, het is alleen de vraag of een winkel ervoor kiest om deze klant te helpen door accu IBM ThinkPad X60 alvast een eigen product te geven en hiermee een product van de schappen pakken, die wellicht een andere klant in de tussentijd ook had kunnen kopen, of dat een winkel ervoor kiest om niet zelf dit risico te lopen en gewoon zoals normaal is het defecte product te laten herstellen, accu voor Samsung AA-PB6NC6B indien ze dit zelf niet kunnen. Tenzij je een service contract hebt, zal je niet snel in garantievoorwaarden vinden dat je een nieuw vervangend product krijgt in plaats van een reparatie. Dat is ook helemaal niet aan de consument om te verlangen immers.

Ik zou het omdraaien. Consumenten mogen ten alle tijde verlangen dat de leverancier hun probleem oplader Samsung Q310 oplost door a) defect te verhelpen binnenredelijke termijn, b) defect te laten verhelpen binnen redelijke termijn of c) koop te ontbinden en aankoopbedrag teruggeven. Mogelijkheid d) voor de consument is om het herstel door een derde te laten plaatsvinden en eventuele kosten te verhalen op de leverancier. De laatste mogelijkheid is om dit hele verhaal buiten beschouwing te laten en de reparatie te laten verrichten accu Samsung R40 door de fabrikant, die alleen fabrieksgarantie geeft. Dit zou echter weer in overleg met de leverancier moeten gebeuren als een fabrikant aan een product gaat sleutelen. De fabrikant is echter niet accu Samsung R410 de partij waarmee je de overeenkomst bent aangegaan en heeft er ook feitelijk niets mee te maken.Elke keer als de pc vanuit slaapstand wordt opgestart zie ik in coretemp en aida 64 dat de temperaturen van iedere core 91 C zijn. Het lijkt mij onwaarschijnlijk dat dat ook (gelijkmatig) zo is. ik Toshiba oplader Satellite Pro L550 las op internet dat er meerder dit probleem kennen maar ik kan omdat er meerdere antwoorden worden gegeven nog niet met zekerheid zeggen waar dit aan ligt.

by: accukorting
How Are The Banks Dealing With The Pressure Of Ppi Claims? Why Should I Consider Furniture Rental? Facts About Lvn Salary Ranges A Never-ending Trip With Malaysia Holiday Packages Mirena Contraceptive Device : For Birth Control Finding The Right Los Angeles Personal Injury Lawyer Drupal Training In Kolkata Bestech Park View Grand Spa 9818531133 An Inventors Guide To Patent Claims Wordpress Training In Kolkata Party Dress Choics For Spceial Occasions Joomla Training In Kolkata Choosing Your Color Multifunctional Copy Machine
print
www.yloan.com guest:  register | login | search IP(216.73.216.111) California / Anaheim Processed in 0.041322 second(s), 7 queries , Gzip enabled , discuz 5.5 through PHP 8.3.9 , debug code: 108 , 17186, 85,
Accu Hp Compaq 6730b Anaheim