Welcome to YLOAN.COM
yloan.com » misc » Att Flytta Till Stockholm Och Vidare
Gadgets and Gizmos misc Design Bankruptcy Licenses performance choices memorabilia bargain carriage tour medical insurance data

Att Flytta Till Stockholm Och Vidare

Jag var aldrig hrifrn

Jag var aldrig hrifrn. Jag kom ifrn landet, lngt borta och den enda orsaken till att du knner till staden r en film som kom ut under 90-talet. Som s mnga andra tjejer var jag tvungen att fly, att flytt ngon annanstans fr f chansen att vara den jag r. Jag hade precis slutat gymnasiet nr flytten gick till Stockholm. Det var ingen dyr flyttfirma som fick ran att packa och flytta mina f men ack s kra godelar utan flytthjlpen bestod av mina vnner. Jag var redan mentalt ganska separerad frn mina frldrar och att be dem om brhjlp var aldrig aktuellt. De orkade knappt bra vr egna mrka hemlighet s hur skulle de orka bra de sista delarna av deras dotters liv som nu fr sista gngen passerade deras gon.

Jag studerade p Universitet. En knsla av overklighet slog ofta ver mig att jag ntligen var fri. Fri frn min historia samtidigt fast i samhllets maskineri. Likt en hamster skulle jag gra mina timmar i hjulet fr att klara mitt dagliga brd. Tog inga studieln, ville inte skuldstta mig. Samtidigt knnde jag att samhllet, att alla, var skyldiga mig s mycket. Jag hade levt i tysthet med min historia och aldrig brkat. Aldrig skapat oreda.

Efter studierna s fick flyttfirman i Stockholm kra mina saker till tippen. Det var tid att flytta utomlands. Att bli den fgel amerikanska filmer klumpigt frsker beskriva i allt fr uppenbar musik. Jag flyttade till en brjan till Berlin, till 7 trappor utan hiss. Jag levde som bisexuel servitris ett tag och undrade om mina studier i nationalekonomi var bortkastade. Efter Laura ville jag vidare, vi delade allt och nr det tog slut blev allt fr tomt. Laura ddade min lust fr ventyr. Man kan sga att hon fdde mig in i vuxenlivet. Det var hg tid att flytta till london. Att bli lite corporate. Att tjna lika mycket pengar som killarna frn Sveavgen gjorde. Jag blev konsult. Jag hittade vrde i grafer och slngde bort mnniskor i nyckeltal. Jag var en vuxen dd kvinna i ett samhlle som inte var mitt. Jag levde ett liv som jag bara ngra f r innan hade skrattat t dess tomhet.

Jag flyttade hem. Jag var tillbaka i den lilla staden, trodde att jag skulle hitta mig sjlv. Jag trodde att det skulle finnas en frklaring, ett svar. Jag hade fel. Det finns inget svar. Det finns ingen mening. Allt r vad du gr det till och de moraliska vggar som hindrar din primaldrift r dr fr andra mnniskors inte ska tycka att du r s dr jobbig. Mste hon alltid hlla p. Oj, dr ligger ngon p gatan, bst att byta trotoar s jag slipper bli involverad, jag r nd fem minuter sen till att mta flyttgubbarna.

by: cykelbyran
Mlm Tips That You Desire Keswick Is Top Dog Visit Alicante Villas For A Treat Not To Be Forgotten Japan Picture Sector Japan Picture Sector Mount Pleasant Chiropractor Offers Cure For All Joint Problems. Exactly How To Smoke A Tobacco Pipe Rocky Adventure While You Were Away Playstation 3: Why Purchase This Gaming Console? Is It Spoiling Your Dog To Carry Him? Gulf Markets For Traders Are Best Start. Decorate Your Room By Placing Beautiful Furniture Getting Your Ex Boyfriend Back School Of Thought
print
www.yloan.com guest:  register | login | search IP(216.73.217.98) California / Rosemead Processed in 0.009727 second(s), 5 queries , Gzip enabled , discuz 5.5 through PHP 8.3.9 , debug code: 8 , 2591, 85,
Att Flytta Till Stockholm Och Vidare Rosemead