subject: 6 wenke om die beste te kies koptelefoon [print this page] Met vandag se vordering in die headset tegnologie, is die einde klinte blootgestel aan baie meer keuses as ooit. Maar hoe om die beste te kies koptelefoon?
Die reg koptelefoon kan oplos van 'n aantal klank en video dilemma. Hulle kan jou toelaat om te luister na musiek en goedkoop cheap DVD movies laat in die nag deur, sonder jou gesin wakker te hou. Hulle kan laat jy jou gunsteling musiek met julle - draf, huiswerk doen, doen yardwork - waar ook al.
Die keuse van goeie gehalte koptelefoon vir jou MP3-speler kan moeilik wees as jy nie weet wat jy soek. Dikwels wanneer iemand is in die mark vir koptelefoon, hul enigste kwalifikasie is klank kwaliteit. Maar daar is ander dinge om te oorweeg by die aankoop van koptelefoon vir jou MP3-speler.
Daar is 6 groot areas wat oorweeg moet word wanneer jy in die mark vir hoofdtelefoon.
1. Wat wil jy vir jou hoofdtelefoon?
Wanneer hierdie vraag indien mense het baie verskillende antwoorde:
"Ek het net 'n goeie paar koptelefoon vir die luister na my musiek by die huis of werk nie."
"Ek wil 'n paar van die hoofdtelefoon te gebruik met my home theatre system."
"Ek wil hoofdtelefoon te gebruik met my MP3-speler of musiek telefoon" Ek moet verseker dat die ander koptelefoon geluide uit.. "Dus voor jy koop die koptelefoon moet jy sorgvuldig te oorweeg.
Behalwe, As jy oorweeg om 'n koptelefoon stelsel in op jou studio jy die beste en bespreek jou planne met jou Sweetwater Sales Engineer bedien word. Hy of sy kan bring ander probleme aan die tafel wat jou sal help om saam te stel van die beste algehele stelsel vir jou behoeftes.
2. Oorweeg of oordopjes of hoofdtelefoon is meer prakties vir jou behoeftes.
Oordopjes is die beste vir mense wat kort op ruimte, maar nog steeds 'n manier om te luister na hul musiek. Head is geweldig wees as jy dit geniet om om jou nek terwyl jy loop van die een plek na die ander, of as jy net jou hoofdtelefoon voer op die manier. Jy is ook geneig beefier toue en pret opsies, soos draadloos / bluetooth koptelefoon te kry.
3. Klank gehalte
Wanneer jy inkopies doen vir MP3 koptelefoon, wil jy kinders wat goeie klank gehalte te kies. Die meeste winkels sal jou "probeer voor jy koop" so gaan voort en neem jou MP3-speler in die winkel met jou uit te toets van die gehalte van die klank. Dit sal beslis 'n persoonlike voorkeur.
4. Wat is jy bereid om te Spandeer?
Hoewel ons is gewoonlik genoeg om navorsing te doen in 'n bottom dollar produk met uitstekende prestasie, wanneer dit kom by koptelefoon openbaar te maak, sal jy waarlik kry wat jy betaal. Minder duur modelle gebruik goedkoper materiaal wat dalk nie so gemaklik rus op jou ore of word gebou op 'n manier om dit te laaste bedoel is. In die ander hand 'n paar goeie koptelefoon soos Beats by Dr Dre is duurder, maar dit is jou beste keuse as jy dit kan bekostig om te betaal.
5. Comfort
Daar is baie verskillende tipes van koptelefoon om uit te kies in terme van kyk en voel. Dit is altyd belangrik om 'n hoofdtelefoon wat gemaklik op jou kop te kies. Betekenis, die koptelefoon hom pas reg in jou oor, oordrag van die klank direk na jou luister kanaal. Wat ook al jy besluit om te koop, "oor die kop" koptelefoon of "kanaal bot" koptelefoon, seker maak dat hulle gemaklik is vir jou.
6. Pas jou hoofdtelefoon en klank toerusting vir impedansie. Wanneer die elektriese uitstoot is anders, sal jy sien 'n laer volume van die klank van die hoofdtelefoon. Hoewel dit nie 'n groot deal, kan dit uiteindelik die blywende krag van jou toerusting.
Op die ou end, dit kom neer op wat voel die beste in / op jou ore. Selfs al het hulle nie die beste klank, indien hulle pas by jou behoeftes en hulle is gemaklik, dan is jy goed om te gaan. Onthou net vir 'n paar ekstra dollar, kan jy hoor' n baie meer!