Board logo

subject: Forlenge Shoe Livet Med Riktig Shoe Storage [print this page]

Hvor mange ganger har du hrt at sko fullfre et antrekk? Mange, ikke sant? Sko er en ndvendighet, spesielt for en motebevisste kvinne. Har du noen gang hrt om en kvinne klaget over at hun eier for mange par sko? Jeg tror ikke det. Enten de er leiligheter, hler, eller et par eller to av Nike sko, kan en jente aldri ha for mange sko.

Men ikke skoene ikke vare evig. Mange av oss undervurderer behovet for lagre vre sko p riktig mte. Faktum er riktig lagring kan forlenge et par liv. Som mange av dine dyrebare eiendeler, sko m vre lagret p riktig mte. Her er noen tips om sko lagring for gjre dine kjre parene varer lenger.

Organisere

Organisasjonen er frste skritt i ta vare p skoene dine. Det er de av oss som har sko over alt som gym poser spesielt hvis du har et ekstra par Nike sko, under kontor pulter (dette er sant for kvinner som pendler til og fra jobb i komfortable sko s forandrer inn hler nr de komme til kontoret), og under sofaen eller sengen. Du trenger samle disse og ha dem p ett sted.

Sortere og vurdere

Du trenger sortere dine sko ut og analysere om et par kan fortsatt brukes. Kaste ut parene som ikke kan repareres lenger. Hvis du tror et par fortsatt har en sjanse, ta deg tid til ta disse til en skomaker og f dem fast. Hvis du er i tvil om et par som kan lagres eller ikke, ta dem til en skomaker og f dem sjekket ut. Cobblers kan vanligvis recondition fr og reparere eller erstatte hler og fotsler. Sortering ut vre sko er lettere sagt enn gjort, fordi det er noen av oss som er merkelig er knyttet til vre sko. Hvis du har et par eller to du ikke kan en del med, for all del, beholde dem. Hvis du har ti par fler du at du ikke kan en del med, spr deg selv om du vil fortsatt ha dem eller ikke. Vr rlig. Hvis ikke, s kanskje du burde gi dem bort eller bytte dem med en venn. Disse alternativene er mer utholdelig enn kaste dine gamle favoritter unna.

Lagre

For eksempel, det er tider nr familien min og jeg er for lat til sette vre sko unna, s vi bare la skoene mine p dren. Ved slutten av uken, har vi en massiv haug bak dren. Poenget er utpeke et sted for par og stikker til det hjelper par vare lenger.

Sko vesker, skohyller, eller skoesker?

Det er mange mter lagre sko. Hvis skoen samlingen er p de sm side, ville en hengende shox sko (vanligvis laget av lerret) eller en dr skohylle vre stor for din leiligheter, hler, og Nike sko. Hengende sko poser kan lagre opptil ti par sko. Hvis du har en medium eller en stor samling, br du vurdere stabling skohyller. En enhet kan holde 10-12 par.

by: Chala4845

welcome to loan (http://www.yloan.com/) Powered by Discuz! 5.5.0