subject: Artikel Marketing Seo [print this page] Jeg havde en samtale med en potentiel kunde i denne uge om hendes artiklen markedsfring SEO indsats. Hun havde hyret nogen til at indsende sine artikler til artiklen mapper og sociale netvrkssider, men hun var ikke at f de resultater, hun forventede. Jeg tog et hurtigt kig p hendes artikler p en af ??artiklen mapper og hurtigt opdagede problemet. Artiklerne blev ikke justeret for sgemaskiner, eller SEO (search engine optimization). I stedet for at bruge en primre sgeord, som denne virksomhed ejer nskede at blive fundet, var de artikler, der distribueres med sde, kitschede titler, der fungerer godt i en ezine, men ikke fungerer godt som alle, nr artiklen bliver distribueret online.
Hvor meget trafik, du taber, fordi dine artikler ikke er klar til Internet prime time? Jeg blev meget opmrksom p dette, efter at kbe en Wordpress plugin, SEO pressoranalysereaktion, som karakterer mig p SEO potentialet i hver enkelt artikel vil jeg skrive i min blog. Tro mig, mine karakterer var temmelig lav! Men p grund af hvad jeg har lrt ved at bruge denne plugin, har jeg i hj grad forbedret min blogsite trafik.
Det hele begynder med at vlge en primr sgeord. Det er virkelig svrt at optimere en 600-800 ord artikel for mere end et sgeord. S vlge en, som du nsker at blive fundet. En "long tail" sgeord er bedre for dine resultater, da det er dem, der har en rimelig mngde af mnedlige sgninger (over 1000), men har ikke s megen konkurrence som de tungere sgte sgeord. Og p trods af SEO ml, du nsker at opn, s glem ikke at du stadig skriver for mennesker, ikke kun sgemaskinerne. Det betyder, at din artikel skal let lst og forstet af din mlgruppe.
Her er 7 tweaks du kan gre for at din artikel for at ge din artikel markedsfring SEO og gre sgemaskinerne elsker din artikel:
1. Sgeord i overskriften. De frste 4 ord i en artikel titel er det vigtigste for artiklen markedsfring SEO. Jeg plejer titel min artikel med min sgeord, og derefter bruge en undertitel til at give lidt flere detaljer om emnet for artiklen. Tag et kig p titlen p denne artikel. Kan du gtte, hvad min primre sgeord er?
2. Sgeord i beskrivelsen. Uanset om du indstter en artikel p din blog eller sende den til en artikel mappe, vil du blive bedt om at oprette et kort, 450 karakter oversigt over, hvad artiklen handler om. For den bedste artiklen markedsfring SEO, skal du srge for, at dit primre sgeord er indeholdt i dette resum.
3. Sgeordsliste. Selvom sgemaskiner ignorere sgeordet meta-tags, vil du blive bedt om en liste af sgeord / sgeordsstninger (ikke at overskride 10) til din artikel. Til din blog indlg, kan disse placeres i sgeord muligheden for at din Wordpress SEO plugin, svel som i dit indlg tags form. Glem ikke at inkludere dit navn, din hjemmesides URL, og dit firmanavn eller slogan i dit sgeord fortegnelse.
4. Sgeord i indhold. Som hovedregel br dit primre sgeord vises i bde den frste punktum, og sidste punktum. For den bedste artiklen markedsfring SEO, drys det i naturligt 3-4 gange i dit indhold, s godt.