subject: Helppo Ksitell Strategia Elkkeelle, Jotka Tarjoavat Pieni Tai Nolla Velkaa Kirjoja [print this page] Viimeisimmss Internet-keskustelut, jonkinlainen Koehenkilt olivat nkemykset elkkeelle oli minulle kikattavat pois.
Lukija kirjoitti, ett hnen vaimonsa ja hn on lytnyt ratkaisun saamiseksi riittvsti kteist elkkeelle,
Mies eteni sanomalla, ett asiantuntijat vitti henkil tarve 70% tyskentelee tuloista elkkeelle. Siksi, jos hn luopuu ja on puoliso tyss, heill tytyy olla 35.000 dollari paljon vhemmn vuodessa elkett ja jotka yleens riitt.
Se vain tarkoittaa, on siit ettei yksi on tietoinen saada tiettyj mit henkil tarvitsee ja niin ei voi olla ihme kaavoja,. "Tallenna ja tulla velaton Kun elkkeelle.
Mit oli nauttinut tst halkeama voi olla tunnustamista, ett useimmat kamppailut pelastaa osalta elke todella tynt paljon ihmisi hullu. Tallenna asioita voisit.Kuitenkin monet merkittvsti, elkkeelle ottaa niin pieni taloudellinen velka todennkist. Joka tapauksessa alla ratkaisuja.
"Minulla on muutama sellainen vuosittainen selvitys sosiaaliturvaa jossa selvitetn minun tyvuosia, kuinka monilla tahoilla olin pulittaa sek laskettu summa saisin ptev .... Arvioinnin jlkeen, huomaat, ett tulossa maksettu noin kolmannes vuoden itse asiassa toiminut. Mahdollisesti jotta [oikea] on?
Henkilt omistavat vitt sosiaaliturva-ja lukuisat saada todennkisesti huomaamatta nit.
Henkiln tulee ymmrt, ett huhtikuusta alkaen; Social Security Administration en lhett lausunnot. Sosiaaliturva ett voisi sst 30.000.000 dollaria vuodessa lpi keskeyttmisest shkpostilistalla.
Finanssipolitiikan 2012 Social Security voi edelleen lhett lausuntoja auttaa yksilit 60 ja vanhemmat. Mit muita, tm virasto etsivt internetiin lausuntoja. Jokainen voisi saada arvioinnin eduksi kautta tarkastaa tiedot www.ssa.gov.
Eli siis jos koskaan ihmiset lytvt tiedot vittm ei pid paikkaansa? Joku tarvitsee saada tarkistaa. Jos niit tuloja mietint on itse asiassa virheellinen, ett voisi luulla vhent hytyj.
Hyv selitys tlle raportissa, ett tm oli vr voi olla, ett henkil meni naimisiin tai eronnut ja muuttanut nimens viel suinkaan ole raportoitu thn muutokseen.
Kun yksittisen selvitt tuottotiedot kateissa, henkil voi vaatia paikallistamiseen nytt tahansa henkil sai. Se saattaa usein olla W-2 muodossa, menneisyyden veroilmoitus, tai ehk palkkaa tynk. Sen jlkeen yhteytt sosiaaliturva ja toimittaa tietoja. Kun yksil ei voi paikantaa todisteita, henkil voisi kuitenkin saada pystyy henkil auttaa sinua saada asiakirjan korjattu.
Lisksi tilaaja halusi selvitt suhteen hydyntmll elkkeelle rahaa ostaakseen auton. "En voi pian vaatia ostaa eri auto. Olen itse omistaa Toyota Camry. Olen entinen hallituksen tyntekij. Min ... harkitsevansa noin saada rahaa 401 (k) maksamaan tst. Onko se hyv vaihtoehto?
Olen takaisin tarkalleen mist aloitin. Muista, ett vhemmn lainoja henkil saa paljon paremman. Nin et lainaa saadakseen auton. Perustuu vero skenaariossa saatat tyskentelee aluksi eri sstj. Jos teidn 401 (k) rahat kokonaan sstt, tyllistvt muutamia tmn varat ja saada erittin kohtuullinen ja luotettava Kytetty auto saatat paljastaa.