subject: Kmf Solutions Herdefinieert Begrippen Direct Marketing [print this page] KMF Solutions, dat is het maken van golven in de direct marketing sector in Nederland, is er in geslaagd opnieuw definiren van de basisbegrippen van direct marketing in de Nederlandse markt.
Voordat KMF Solutions deed zijn intrede, dingen waren alle werkende conventioneel in de Nederlandse direct marketing sector. Het zetten van de direct marketing bedrijven, de strategien, de gehanteerde methoden - in alle conventionele waren. Maar dan nam het bedrijf dingen op en veranderde de aard van de dingen. Het ging allemaal onconventioneel, volstrekt onconventioneel. De Nederlandse direct marketing sector was getuige van de uitvoering van totaal onconventionele vormen van innovatief onconventionele strategien-Ones. De bewegingen die de onderneming maakte waren te offbeat. De methoden en technieken die werden baanbrekende. Al deze factoren waren de gevolgen ervan, zeer positief voor effect, op de resultaten dat de promotiecampagnes ingeschreven voor de klanten, de meeste van hen high profile bedrijven vertegenwoordigen verschillende sectoren.
KMF Solutions, die begon een paar maanden terug, in januari dit jaar, was in feite het resultaat van de inspanningen die door de dynamische General Manager Kevin Folson. Hij wist dat hij een onderneming dat was om de geschiedenis te creren op het gebied van direct marketing leidt. Daarom kreeg hij een aantal van de meest briljante van marketing professionals en begon te werken aan de campagnes. Alle van hen waren doorzetters en zou stoppen op niets maar het succes van de hoogste soort. Succesverhalen begonnen om telkens weer een na de andere en in slechts een kwestie van zes maanden, heeft het bedrijf tot grote hoogten gestegen. Het is allemaal anders voor klanten en klanten nu. Ze zijn nu face-to-face met een geleidelijke revolutie dat de overname van de direct marketing sector in Nederland. Ze zijn face-to-face met de dingen die tot ongekende hoogten in de sector en promoties wordt gedaan in een ongekend opmerkelijke wijze. Ze zijn nu helemaal weg van het soort resultaten dat reclamecampagnes nu leveren. Dit alles dient te worden opgemerkt, is gebeurd due to KMF Solutions, het bedrijf dat op-opnieuw geschiedenis te schrijven op het gebied van direct marketing.