Welcome to YLOAN.COM
yloan.com » Design » Packs Designer
Gadgets and Gizmos misc Design Bankruptcy Licenses performance choices memorabilia bargain carriage tour medical insurance data

Packs Designer

Monter le tout dans la mode et toujours chercher Horus

, rapports CATHERINE Nikas-Boulos The jingle bells are no longer ringing and Santa has packed up his sleigh for another year. Les clochettes ne sont plus sonner et le sandales Christian Louboutin Pre Nol a rang son traneau pour une autre anne. But before everyone heads back to the 9-5 daily grind, the warm January sun invites us to dive into one last holiday before 2005 gets into full swing. Mais avant tout le monde retourne la Daily Grind 9-5, Janvier le soleil nous invite plonger dans l'une dernires vacances avant 2005 bat son plein. Whether you're planning a getaway by the sea, or camping in lush bushlands, take a cue from some of Australia's hottest fashion designers and seasoned travellers about what to pack to make a stylish statement on your travels -- and how to shove the most into your luggage. Que vous planifiez une escapade en bord de mer, ou en camping en brousse luxuriante, s'inspirer de certains des plus chaude en Australie crateurs de mode, les voyageurs de faire votre valise pour faire une dclaration de style lors de vos voyages - et la faon de pousser le plus dans vos bagages. Fashion designer Rebecca Davies certainly knows a thing or two about making a stylish entrance. Le designer de mode Rebecca Davies sait certainement une chose ou deux faire une entre lgante. But she is the first to admit she is not the most capable of packers, having once burst a sturdy case to the seams by stuffing 52kg of clothes on a 30kg limit per person business-class flight. Mais elle est la premire admettre qu'elle n'est pas la plus capable d'emballeurs, une fois clater un botier robuste l'coutures par la farce 52kg de vtements sur une limite de 30 kg par vol en classe affaires personne. "The theory is that we try to pack a per person, but it never works, I end up shoving things into the kids' and topping them up if there is a gap," she explains. "La thorie, c'est que nous essayons d'emballer une par personne, mais il ne fonctionne jamais, je finis par pousser les choses dans les enfants et leur couverture complmentaire s'il ya un cart", explique t-elle. "My husband taught me the old shove-your-socks-in-your-undies trick to save space, that's a good one. Then I always get tricked up Escarpin Christian Louboutin and think I should pack something smart to wear in case I go somewhere fabulous, like a ridiculous pair of the highest heels I can find, and big dress. I mean, as if. Mon mari m'a appris l'ancien pousser soi-chaussettes-dans-ta-undies astuce pour conomiser de l'espace, c'est une bonne chose. Puis je reois toujours tromp et que je devrais Pack quelque chose d'intelligent porter en cas je vais quelque part fabuleux, comme une paire ridicule de la plus haute talons je peux trouver, et grande robe. Je veux dire, comme si. "I just end up pulling on a slip dress at best and throwing a denim jacket around my waist -- that is about as smart as I get on holidays. But I never seem to learn my lesson," she says. Je viens de finir par tirer sur une robe de glissement, au mieux, et lancer une veste en jean autour de ma taille - c'est peu prs aussi intelligent que je reois en vacances. Mais je ne semblent jamais apprendre ma leon, dit-elle. Although loath to admit it, Davies also overpacks her toiletry case, taking her hair dryer and heated tong along for the ride. Bien que rticents l'admettre, Davies suremballages aussi sa trousse de toilette, en prenant son sche-cheveux et chauffe Tong long pour le tour. She also insists on packing her entire make-up range, despite better judgment. Elle insiste galement sur l'emballage son maquillage ensemble, malgr un meilleur jugement. "I should know better, on one trip I threw everything in my toiletry at high speed and there was an explosion. "Je devrais le savoir mieux, sur un voyage chaussures Louboutin que je jette tout dans ma toilette grande vitesse et il ya eu une explosion. "The shampoo and talcum powder went everywhere and ruined a lovely suede jacket. That was irritating." "Le shampooing et poudre de talc est all partout et ruin une veste en daim belle. C'est irritant." Davies says her best advice to travellers is to pack clothes that can be rolled up to save space in , but won't need to be pressed. Davies dit que son meilleur conseil aux voyageurs est d'emballer les vtements qui peuvent tre enrouls pour conomiser l'espace dans, mais pas besoin d'tre press. Also, she recommends you pack enough clothes to see you through the holidays so that you won't have to do any washing or dry cleaning. En outre, elle te recommande d'emporter suffisamment de vtements de vous voir pendant les vacances de sorte que vous n'aurez pas faire le lavage ou nettoyage sec. Having returned from Hawaii, it seems beach holidays agree with the Davies family, although the same can't be said about ski trips. d'Hawa, il semble Christian Louboutin avoir retourn la plage vacances d'accord avec la famille Davies, bien que l'on ne peut pas tre dit sur les voyages de ski. Still nursing a broken leg after a serious fall in Thredbo in July, Davies says even a removable leg cast won't stop her from having a wonderful holiday. Toujours infirmier a une jambe casse aprs une chute grave de Thredbo en Juillet, Davies dit mme une jambe pltre amovibles ne seront pas l'empcher d'avoir des vacances merveilleuses.

by: catsuit
Student Culture: Peculiar Life Style Of The Hip Hop Generation Loans For Benefits-designed For People With Disabilities Unleash The Power Of Logo Design! Diamond Stud Earrings: Epitomizing Elegance, Defining The Style San Francisco Sofa A Modern Style Keep The Web Design Simple And You Are The King In Web Design Design Goddess Tips - Respect The Recession In 2011 Casual Dresses Speak Your Style With Designer Glasses Entertain In Style Wearing A Hostess Apron What To Bear In Your Mind When Designing An Ip Video System Hairstyle Advice For Office Hair Style Info On Colors And Styles In Formal Dress Boxing Shoes : Variety Of Designs, Materials, Titlezzz Colors
print
www.yloan.com guest:  register | login | search IP(216.73.216.250) California / Anaheim Processed in 0.018276 second(s), 7 queries , Gzip enabled , discuz 5.5 through PHP 8.3.9 , debug code: 2 , 5700, 99,
Packs Designer Anaheim