Welcome to YLOAN.COM
yloan.com » misc » Weg Met De Uitdrukking "ik Verveel Me Zo"!
Gadgets and Gizmos misc Design Bankruptcy Licenses performance choices memorabilia bargain carriage tour medical insurance data

Weg Met De Uitdrukking "ik Verveel Me Zo"!

Je heb vast de bekende woorden: "ik verveel me" uit de mond van jouw kind gehoord

. Zo ja, dan is knutselen of kleuren het antwoord. Geef ze een aantal kleurplaten en wat materialen om mee te knutselen en je hebt geen kind meer aan ze..

Een aantal kleur en knutsel ideen

Om te beginnen met deze creatieve bezigheid, heb je een kinder schaar, kleurpotloden en/of stiften en papier nodig. Als knutsel papier kunnen onder andere een tekenblok, printer papier, dikkere velletjes papier met verschillende kleurtjes, en vele andere opties zijn mogelijk. Ook kan de achterzijde van geprinte mailtjes en oude tijdschriften gebruikt worden voor interessante kunstprojecten. Krijtjes zijn nog steeds erg leuk voor jongere kinderen, maar in de winkels vind je nu vele andere opties, zoals wasco, aquarel potloden, gewone pennen en gel pennen. Deze materialen kunnen best duur zijn, maar zelfs met een geringe investering is het mogelijk om de kinderen te voorzien van genoeg creatieve materialen.

Er zijn veel materialen die je kan hergebruiken en ook zijn altijd wel bruikbare voorwerpen te vinden in de omgeving. Je moet hierbij denken aan bijvoorbeeld allerlei verpakkingen van papier, plastic, aluminium of zelf blik. Als je kinderen laat knutselen met blikjes, moet je er wel voor zorgen dat de rand niet meer scherp is.Je kan hier wat aan doen met een vijl of een stukje schuurpapier, of buig het om en plat met een tang. (Let hierbij wel op dat je je niet snijdt)!

Bij gevonden materialen kan je denken aan bijvoorbeeld takjes, blaadjes van bomen, steentjes en allerlei andere dingen die met een beetje fantasie bruikbaar kunnen zijn. Het is mogelijk dat er een kinderboerderij of normale boerderij in de buurt is. Als dit het geval is, dan kan je vaak plukjes wol van de schapen vinden die vast zijn blijven zitten aan het hek. Een of meerdere van dit soort dingen kunnen natuurlijk perfect gebruikt worden tijdens het knutselen.

Een van de meest leuke en populaire dingen om te doen is het maken van een collage. De kinderen kunnen alle verzamelde materialen op elkaar plakken. Zorg er voor dat de onderste laag van dikker papier is, dan kunnen de kinderen aan de slag! Het kan voorkomen dat de kinderen geen directe inspiartei kunnen vinden, in dat geval kan een thema of onderwerp helpen, zoals bijvoorbeeld ruimtevaart of huisdieren. In oude tijdschriften kan worden gezocht naar geschikte afbeeldingen die kunnen worden uitgeknipt of gescheurd om daarna op de achtergrond geplakt te worden. Oudere kinderen kunnen details van foto's uit knippen uit tijdschriften en deze weer op een nieuwe interesante of grappige manier samenvoegen. Ook kunnen uitgesneden interessante woorden en titeles nog toegevoegd worden.

Iets simpeler is het om meer de materialen te laten werken, door bijvoorbeeld gedroogde bonen, pasta, ijsstokjes en bladeren te gebruiken. Vergeet ook zeker niet de glitter, kinderen zijn er dol op. Indien het budget maar een aantal aankopen toelaat, onthoud dan dat kinderen van alle leeftijden, vooral meisjes, heel erg van glitter kunnen genieten. Of de kinderen nou jongens of meisjes zijn, jong of oud, breng knutselen gewoon ter sprake de volgende keer als je kinderen zich vervelen!

by: paloma234sch
Tips On Looking After Your Wooden Furniture Which Is Outdoor. How To Measure Renaissance Costumes Mitsubishi L200 Multipurpose Vehicle What Are The Genuine Bmw Parts Maintaining Your Guitar The Best Methods Of Secure Document Shredding Aids For Quitting Smoking If You Are A Beginner Guitarist You May Nevertheless Play The Best Acoustic Guitar Songs Jute Beach Bags - Back In Demand Behind The Jute Tote Bag Trend What Does Vitamin C Do - Nature's Immune Program New York Deals Breather In The Face Of Economic Turbulence Brisbane Car Hire: Important Facts
print
www.yloan.com guest:  register | login | search IP(216.73.216.250) California / Anaheim Processed in 0.017145 second(s), 7 queries , Gzip enabled , discuz 5.5 through PHP 8.3.9 , debug code: 14 , 3296, 85,
Weg Met De Uitdrukking "ik Verveel Me Zo"! Anaheim