Zoover Beoordelingen
Als groot liefhebber van reizen en daarmee veelvuldig verblijf bij eigenaren van
verschillende accommodaties waaronder hotels en vakantiehuizen, kwam ik achter de werkwijze van Zoover beoordelingen.
Verschillende eigenaren wezen mij op de werkwijze van Zoover beoordelingen en met name dat zij, noch hun gasten baat hebben en hadden bij de beoordelingen van Zoover. Ik ben vervolgens het internet opgegaan en kwam tot zeer verrassende ontdenkingen.
Zoover, Zoover was in het verleden eigendom van een touroperator. Na het starten van de site Zoover groeide dit al snel uit tot een bedrijf met een behoorlijk omvang en omzet. Zoover beoordelingen werd losgekoppeld van haar andere activiteiten en niets stond de groei meer in de weg. Natuurlijk heeft Zoover als ieder commercieel bedrijf inkomsten nodig en zag deze snel stijgen naar mate het aantal bezoeker groeide. De inkomsten komen met name uit de verkoop van advertenties op hun site. Opvallend is dat de adverteerders op Zoover beoordelingen touroperators en reisorganisaties zijn.
Men moet trowuens over een behoorlijk budget beschikken om een advertentie te plaatsen, wat de meeste eigenaren van accommodaties zich niet kunnen veroorloven. Hoe gaat Zover om met zijn adverteerders. Adverteerders op Zoover zijn gevrijwaard van kritiek, want men mag volgens de richtlijnen geen kritiek uiten op deze groep en u ziet dan ook geen beoordelingen over deze adverteerders. "Het is natuurlijk de schuld van een eigenaar als de accommodatie niet goed". Is dat niet de omgekeerde wereld? U betaalt een reisorganisatie om u te helpen bij de keus van een goed vakantieadres, dat op uw wensen aansluit.
Hoe gaat Zoover om met eigenaren van accommodaties. Een eigenaar heeft geen keus of hij opgenomen wil worden op de site van Zoover beoordelingen.
"Hiermee is de jacht geopend op de eigenaren!!!" Als men de beoordelingen op Zoover onder de loep neemt, dan kom je in oog met de meest opmerkelijke beoordelingen.
Beoordeling : 1 Deze mensen moeten door een hel gegaan zijn, waarbij een verblijf in de gevangenis een pleziertje is. Als je er over nadenkt, blijf je op een vakantieadres waar jouw beoordeling een 1 is???? OF pak je de spullen weer in en vertrek je met je gezin? Is het ook niet zo, dat wanneer iets niet naar wens is je met de eigenaar in gesprek kunt gaan/gaat. De meeste eigenaren zijn net als u en ik mensen, mensen die het hun gasten graag een angenaam verblijf bieden.
Neeeee! Op Zoover wordt de eigenaar aan de schandpaal genageld. De meeste mensen kijk even snel en trekken aan de hand van wat tekst hun oordeel en vergeten dat het een moment opname is EN misschien dat het een gast is of een collega verhuurder van een accommodtaie, die zich tot doel heeft gemaakt om de betreffende accommodatie volledig "kapot" te maken.
Kijk ook eens (wat zeer nauw verbonden is met touroperators) naar cruises. Beoordeling : 10, dit is een knap staaltje. Meer dan 100 beoordelingen en een gemiddeld van 10. Ik zal wel helemaal raar zijn, maar denk u eens in een 10...... wij zijn in de hemel = beter is er niet. Concreet over Zoover beoordelingen, tijd voor beoordelingen Zoover
Ik heb de stoute schoenen aangetrokken, deels ook uit medeleven voor eigenaren die er veel aan doen om u en mij een fijne vakantie te bieden en is voor hun de strijd aan te gaan met dit vage fenomeen.
zoover beoordelingen
by:
Smokeless Cigarettes: Can You Really Smoke Without Fire? Smokeless Cigarettes: A Tutorial Smokeless Cigarettes: A Gift Of Life Smokeless Cigarettes: A Journey Away From Disease Smokeless Cigarettes: One Smoking Cessation Choice Smokeless Cigarettes: A Tobacco-free Choice Notions To Remove Stretch Marks Great Indoor Activities For Winter Best Ceramic Curling Iron Natural Gardening Can Be A Way In Which You Can Help Nature Gear Up With Gear Train Are Backlinks Still That Important? Selling Your Property At Auction
www.yloan.com
guest:
register
|
login
|
search
IP(216.73.216.142) California / Anaheim
Processed in 0.017427 second(s), 7 queries
,
Gzip enabled
, discuz 5.5 through PHP 8.3.9 ,